NPI Vedeme školu Metodický portál RVP.CZ Zapojme všechny Digitalizace vzdělávání Revize RVP EduRevue MojeEdu
logo NPI ČRlogo RVP.CZ
Materiály do výuky Odborné články Webináře
Další
  • Katalog EMA
  • Spomocník
  • Digifolio
  • Blogy
  • Profil Škola21
  • Profil Učitel21
  • Evaluační nástroje
  • Gramotnosti pro život
Přihlásit

Staňte se součástí

Přihlásit se do portálu

Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se registrovat
Materiály do výuky Odborné články Webináře Další
Spomocník Blogy Digifolio
Pro výuku
  • Odborné články
  • Materiály do výuky
  • Webináře
  • Katalog EMA
  • Spomocník
  • Gramotnosti pro život
Komunita
  • Blogy
  • Digifolio
Evaluace
  • Profil Škola21
  • Profil Učitel21
  • Evaluační nástroje
Archiv
  • Wiki
  • Diskuze
  • E-learning
  • AudioVideo
  • Burza
  • Obrázky
  • Galerie
  • Pospolu
  • Pohyb a výživa
  • Hodina pohybu navíc
  • Evropské jazykové portfolio
GRAMOTNOSTI
KNIHOVNA
JAK ZAČÍT
O PROJEKTU
Přihlásit
Přihlásit
Úvod
Knihovna - MG - Spolupracujeme, chyba není překážka (Motivátor)

Knihovna

> Matematická gramotnost > Spolupracujeme, chyba není překážka (Motivátor)

< Zpět na knihovnu matematické gramotnosti

< Zpět na rozcestník knihovny

 

Lekce Diskuse

  • Kritické myšlení - Úvod do rozpoznávání keců | Neurazitelny.cz | Večery na FF UK 

 

Lekce Práce s chybou

  • Chybárium
  • Pracovní listy
  • Práce s chybou: předcházíme u dětí zbytečnému strachu

 

Lekce Sebedůvěra

  • Boosting Math - video, anglicky
  • Maryam Mirzakhani, stanfordská matematička a vítězka fields medal, zemřela - inspirativní článek
  • H-EDU šetří čas učitelům - návody k přípravám výukových činností - placená služba
  • Člověk a jeho svět - metodické komentáře a úlohy ke Standardům pro základní vzdělávání
  • Matematika - metodické komentáře a úlohy ke Standardům pro základní vzdělávání
  • Jak využít gradované testy ve výuce
  • Metodické komentáře - inspirace - gradované úlohy
  • Metodické listy z matematiky pro gymnázia a základní vzdělávání
  • Rozvíjeli jsme digitální gramotnost žáků při řešení „autentických úloh“ -  inspirativní článek
  • Úlohy pro rozvoj matematické gramotnosti
  • Inspirace pro rozvoj gramotností

 

KNIHOVNA ÚVODNÍ LEKCE

Čtenářská gramotnost

Výběr textů do výuky (Inspirátor) Rozšiřování rejstříku čtenářských úloh (Modelář) Rozvoj schopnosti kritického čtení textů (Průvodce hlubinami) Podpora sdílení zkušeností ze čtení (Moderátor) Podpora čtenářské samostatnosti (Mentor)

Matematická gramotnost

Rozhodujeme se na základě zkušeností a znalostí (Analytik) Zkoumáme různé cesty za poznáním (Badatel) Spolupracujeme, chyba není překážka (Motivátor)

Digitální gramotnost

Vyhledáváme, třídíme, ukládáme a sdílíme data a informace (Datel) Tvoříme digitální obsah (Lemčík) Komunikujeme, spolupracujeme a budujeme aktivní občanství (Surikata) Chováme se bezpečně v on-line prostoru a myslíme na zdraví (Želva) Rozvíjíme informatické myšlení, víme si rady s technikou (Buldok)
npi

Pro uživatele

  • Informace
  • O portálu
  • Pravidla užívání
  • Garance obsahu
  • Netiketa
  • Kontakty
  • Pro autory článků, materiálů
  • Newsletter
  • Licence
  • GDPR
  • Nejčastější dotazy

Pro výuku

  • Odborné články
  • Materiály do výuky
  • Webináře
  • Katalog EMA
  • Spomocník
  • Gramotnosti pro život

Komunita

  • Blogy
  • Digifolio

Evaluace

  • Profil Škola21
  • Profil Učitel21
  • Evaluační nástroje

Archiv

  • Wiki
  • Diskuze
  • E-learning
  • AudioVideo
  • Burza
  • Obrázky
  • Galerie
  • Pospolu
  • Pohyb a výživa
  • Hodina pohybu navíc
  • Evropské jazykové portfolio
EU MŠMT logolink
  • Ochrana osobních údajů

Národní pedagogický institut České republiky © 2025