Úvod Gramotnosti Čtenářská gramotnost Plánování rozvoje čtenářské gramotnosti samotnými čtenáři Lekce Plánování rozvoje čtenářské gramotnosti samotnými čtenáři Čtenářská gramotnost ×↕ Grafické znázornění toho, jak může učitel podpořit čtenáře v tom, aby se samostatně rozvíjel ×↕ Co bychom si měli uvědomit ×↕ Reflexe učiteleCo žáci umějí, co potřebují?Reflexe a promýšlení důkazů o učení. Návrh změn. Výběr látky a vhodných textůVyužijeme Didaktický potenciál textu.Naplánování scénáře výuky... včetně důkazů o učení orientovaných na oborové poznatky a rozvoj čtenářské gramotnosti.Realizace scénářeVýuka, zajištění důkazů o učení.Reflexe se žákyCo se naučili užitečného – konceptová a kompetenční rovina (tedy z předmětu a z instrumentů, které chápou jako užitečné pro život). Zpět Zkontrolovat Pokračovat Spustit lekci znovu Zpět na gramotnosti